Kadang kala abg tak sangka mak abang @bondarozitaibrahim yang sebelum ini menang ratu cantik masa zaman jahiliah.. sekarang ni dah tua tmbah baik dan sopan.. hahah tpi tenaga dia kalah org muda walapun dah tua.. maklumlah dulu waktu abang kecil-kecil abang ni selalu kena pukul ,rotan dengan mak abang sebab abg tak pandai sekolah dan nakal x dengar cakap.. .
.
bagi abg kalau tak kerana mak @bondarozitaibrahim abang yg garang mcm singa lapar ni mgkin abg tak sampai ke hari ini ..Sebab tu abang sedaya upaya akan memberi balasan kepada mak ...Walapun abang tahu dia ada segalanya.. semoga anak2 abang akan menghargai abang ... macam abang menghargai mak dan arwah mak abang..
.
.
#datoaliffsyukri #ohabangkosmetik #youtubeterlajaklaris #bondarozita #rozita #aslegacy

733

14

  • @szlegacyprinting 20 August, 2019

    Nice pic😃

  • @aishat_old_money_collector 12 August, 2019

    Assalamualaikum I am an old money collector PM me if you have any old such as Malaysia duit lama, old coin, duit syling or,Dubai,UAE,Singapore,Brunei,China coin for sale! I buy at the rate of RM10,000 per piece

  • @nurasyura_haji_ahmad 10 August, 2019

    In syaa Allah Dato... Aamiin

  • @itaarshad 10 August, 2019

    typo..arwah ayah kn dato

  • @manjamagar 10 August, 2019

    😭😭😭

  • @sitizaharah1978 10 August, 2019

    😢😍😢

  • @zulvianazaharudin 9 August, 2019

    Nak tudung mcm bonda...cantik..

  • @as.legacy.trusted.seller 9 August, 2019

    ❤️

  • @mmirzm 9 August, 2019

    Ini kesah yg paling benar masa datuk kena rotan tu smua datuk pakai kelisa hijau utk ke sekolah .. hehe . Gud memories

  • @hasma_salleh 9 August, 2019

    Terhibur tengok telatah keluarga Datuk.. Kadangkala lucu /over tapi yg ni tengok sedih campur lucu...

  • @wanklangmufc 9 August, 2019

    Smga ALLAH berkati hidp dato dunia akhirat

  • @hasneyy 9 August, 2019

    Semoga perolehi haji yg mabrur. Doakan kami sampai jua utk haji kelak.

  • @hasneyy 9 August, 2019

    😘👍InsyaAllah,.Moga Allah bahgiakan Dato dunia akhirat.

  • @sennolita 9 August, 2019

    Semoga termakbul doanya... Doakan sy juga