kulit cerah sihat bersih dan putih mmg jd idaman bg semua org πŸ˜† tak susah pun kalau amalkan PCE, korang boleh dpt semua ni tau!! tak perlu drip atau inject dah. modal pun tak sampai RM 100!! sebulan hanya RM 60 je, tp skrg cik snow promo, RM 50 je. tahan sebulan. apa kata angkut 3 botol terus 😜 konsisten 3 bulan minum, tgk kulit hitam dah putih gebu #putihgebu mcm awek korea laa korang nanti πŸ’•

Produk: Perla Coffee Exclusive
Kod: PCE
Harga: RM 60
Postage: RM 8(SM), RM 13(SS)
Kandungan: 700 gram
Tahan: 2-3 minggu

Nak order?
1. Tekan link di bio www.wasap.my/60164041182/perla.
2. Whatsapp +60164041182.

#perlabyiwani
#TeamCikNana
#perlacoffeeexclusive
#perlacoffee
#perlachocolatemilk
#perlacapsuleturbo
#perlasusukambing
#perlapotion
#perlacoffeeadvance

89

0