apa dah jadi ni ?
full video kat igtv @aliffsyukriterlajaklaris @shahidadherbs
@aliffsyukriterlajaklaris @shahidadherbs
Jomlah ramai-ramai kita berjaya bersama, kerana kejayaan itu tiada batasan.
Jangan lupa join club #aliffclub juga ya✌🏻
Wasap untuk join : http://www.wasap.my/60162950586/joinaliffclub
Jom semua cepat2 Wasap,
Terdapat banyak lagi aktiviti-aktiviti menarik dimasa akan datang.
Jumpa anda semua di sana

http://nak.la/ebookzerotohero

#kejayaantanpabatasan #aslcosmetics #beautywithoutborders
#Ohabangkosmetik #AsLegacy #TerlajakLaris # ebook #todaysoutfit #dailylook #menswear #mensweardaily #menstyle #stylish #manfashion #instadaily #instagoods #picoftheday #photooftheday #vintage #fashiondiaries #stretfashion #summer #trendy #ggrmachine #teamaraipaima #asproject

1,565

72

  • @sya_amyra 14 hours ago

    Aku tk thu la ni berlakon ke apa @_dilaaaa_

  • @nor_fasli 15 hours ago

    Untung la

  • @mazlee 16 hours ago

    Drama sangat

  • @nur.afia.963871 21 hours ago

    Makin ari makin menyampah..

  • @mohd_haiqal_official 13 August, 2019

    Alahai asal lah riak sangat setakat kereta allah blh tarik sekejap je xpadan ngan dah tuaπŸ˜…

  • @surprisepanameramelaka 13 August, 2019

    Mula2 nmpak bagus real, tp bila akk tun eksen kata kereta dia cantik dh nmpak berlakon...apapun Datuk All the best sbb bnyak bantu org jadi jutawan..πŸ‘

  • @mulan.10 13 August, 2019

    Over

  • @acoyevo 13 August, 2019

    #ingatALLAH ...... #ingatAKHIRAT

  • @mr.essenso 13 August, 2019

    Gimik je ni πŸ˜’πŸ˜ͺ

  • @azura.salims 13 August, 2019

    Mustang tu bkn kete dato ke? Nampak sgt berlakon 🀣🀣🀣

  • @nuraapen 13 August, 2019

    Hahahaaa...nampak sgt berlakonnyer.....πŸ˜†

  • @juzcallmecamelia 12 August, 2019

    Drama xabih..hiduplh dlm realiti

  • @no15488 12 August, 2019

    nak pg mna, msti ada cmra sn sni..πŸ˜†

  • @kamaroulariffin 12 August, 2019

    Masing2 seolah2 berTuhankan duit, berpada2 sudah..gerunnya akhir zaman ni

  • @starone05 12 August, 2019

    ala ni gimik je...lakonan kunun2 brg dia laku giler 😁😁

  • @chentasuraya 12 August, 2019

    Drama

  • @fazlijelita 12 August, 2019

    🐷

  • @aishat_old_money_collector 12 August, 2019

    Assalamualaikum I am an old money collector PM me if you have any old such as Malaysia duit lama, old coin, duit syling or,Dubai,UAE,Singapore,Brunei,China coin for sale! I buy at the rate of RM10,000 per piece

  • @_shafika92_ 12 August, 2019

    πŸ™„

  • @mk_beautyconsultant81 12 August, 2019

    Uishhh... Simpan duit dlm keta byk2 mcm tu, pastu buat lak video tayang kat public mcm ni, xtakut ke kak kena tahan kat simpang nanti 😨😨 marketing2 jugak tp keselamatan diri tu penting jugak kak.... Moga sentiasa ddlm lindungan Allah swt hendaknya aaminn....

  • @jazryhaikal 12 August, 2019

    Riak nya ingat rezeki dari Allah

  • @ajimmm93 12 August, 2019

    Mcm sial la..sekali tuhan Tarik harta korang selipar jamban pun korang x mampu beli..puihhh marketing lebih

  • @asrulafiza91 12 August, 2019

    Aq xphm lah dgn org kaya ni

  • @hazhardamsi 12 August, 2019

    terlalu menunjuk nunjuk kekayan bahaya beb πŸ‘ŒπŸ€˜