sedih x terkata 😢

full video kat igtv @aliffsyukriterlajaklaris @shahidadherbs
@aliffsyukriterlajaklaris @shahidadherbs
Jomlah ramai-ramai kita berjaya bersama, kerana kejayaan itu tiada batasan.
Jangan lupa join club #aliffclub juga ya✌🏻
Wasap untuk join : http://www.wasap.my/60162950586/joinaliffclub
Jom semua cepat2 Wasap,
Terdapat banyak lagi aktiviti-aktiviti menarik dimasa akan datang.
Jumpa anda semua di sana

http://nak.la/ebookzerotohero

#kejayaantanpabatasan #aslcosmetics #beautywithoutborders
#Ohabangkosmetik #AsLegacy #TerlajakLaris # ebook #todaysoutfit #dailylook #menswear #mensweardaily #menstyle #stylish #manfashion #instadaily #instagoods #picoftheday #photooftheday #vintage #fashiondiaries #stretfashion #summer #trendy #ggrmachine #teamaraipaima #asproject

2,246

116

  • @sitihoneyhana 16 August, 2019

    Dah byk sgt ikan Dato campur mmg la akn mati

  • @starone05 19 minutes ago

    Hari tu riak sangat tunjuk ikan dia banyak, tuhan nak tunjuk sekelip mata je boleh hilang semua ikan tu 😵😵

  • @starone05 21 minutes ago

    Goreng je la dato’ 😵😵😵

  • @i_am_yatiey 2 hours ago

    ingt jg ikn mcm tu je ke...klu dh bnyk mcm tu..mesti ada cr dia...

  • @kamaroulariffin 3 hours ago

    Tok ikan xleh campur mcm2 jenis tok..lagi 1 saiz kolam tu nmpk nau kecik berbanding dgn kuantiti ikan yg mati tu..bkn manusia je pandai stress tok, ikan pn boleh stress tok..lain kali rujuk la pada yg pakar

  • @eimaniah 4 hours ago

    💯👏👏👏

  • @mohdshazly84 12 hours ago

    Bela ikan puyu ja Dato.....sng nk jaga..... Xpyah mesin2 oksigen smua tu.... Biak pn cpt....

  • @syafmuslim 15 hours ago

    .

  • @dila.sopian.3 15 hours ago

    Drama poyo

  • @zulhilmi_zurin 16 hours ago

    Dino

  • @rozilahyahya 16 hours ago

    Goreng pn sdp😋😋

  • @drsquiggley 13 August, 2019

    Those sandals are so clutch. Seriously, leading edge men’s wear happening here guys. Keep it up!

  • @traumhausperak 13 August, 2019

    Kami boleh beri khidmat nasihat kpd tuan,, sila DM jika nak ilmu,,

  • @coco_csha 13 August, 2019

    Aku x tau nk ckp apa Hurmm

  • @fashionista_by_nickfadz 13 August, 2019

    👛 Ada Jual Pelbagai Jenis Handbag👛
    💵3Bags RM50💵
    🌸Jom FOLLOW IG KITA🌸
    💗TRUST SELLER TAU💗

  • @nazira_yaacob 13 August, 2019

    Anggaplah tak de rezeki dato.. Bukan salah sapa2 pun..

  • @kakyann_ 13 August, 2019

    Aduh sedihnya... Tgk ikan2 tu mati....

  • @orkidnurzara 13 August, 2019

    Memang la dato .. banyak sangat ikan nye tak cukup oxygen Tu

  • @en_kakaroct 13 August, 2019

    Setiap yg bernyawa pasti akan mati termasuk la dato.

  • @ctcumicumi 13 August, 2019

    👏

  • @rafijemahari34 13 August, 2019

    Kena racun kot

  • @rezna1971 13 August, 2019

    Kolam kecik camtu yg g etak punya bnyk ikan tu pehal!!!. Mana tak mati semua...Kalau dh tak reti beli tu tak payah bela lah Dato. Ni bukan kali pertama kan? Dah tu tiap kali mati camni tak habis2 dok sibuk meroyan terpekik terlolong. Ramai dh bgtau kata kolam tu terlalu kecil utk bilangan ikan yg bnyk camtu, tapi Dato degil... jd terima lah pe yg jd ni

  • @shuhadawaliullah 13 August, 2019

    bnyk mti dh @aliffsyukriterlajaklaris ...kli ke brape dh kn...xyh la bela dh..tu kira xde rezeki la tuu..better lps ni xyh bela dh..bio kolm tu kosong dlu.klu nk bela pn..bli la ikn pling mhl...bela sekor udah..bnyk2 nyekse watpe

  • @nur_liana_hafiza 13 August, 2019

    Istifar banyak2 dato...setiap ujian tu ada hikmah...