Mulanya tak percaya calit-calit nadi boleh cantik, boleh awet muda hehe

Dalam dok tertanya-tanya tu, terfikir tahun depan nak masuk 37, tengok cermin tengok kulit makin kusam tak sekata, berminyak jangan cakap lah. Pakai produk mahal pun macem tu jugakkk 😣

Sambil hati gundah gulana fikirkan kulit wajah ni, sekali "panas" tengok testimoni lalu lalang krim WDTA. Aishhhh kena try jugak!
.
" Sekarang alhamdulillah 3 botol krim WDTA dah konsisten pakai πŸ€—
Dan rajin jugaklah minum air masak banyak-banyak sekarang sebab memang nak NIAT awet muda ni. Senang pakai tak payah ber set-set. Skincare yang ada pon cuma pencuci wajah ja. Bila keluar kawan tegur, makin berserilah pakai produk apa? Insyaallah nanti pun dia nak cuba pakai WDTA jugak "

Amira,
36 Johor
.

WDTA PROMOSI RM80/1UNIT
FREE POSTAGE & FREE GIFT & FREE GUIDE SAMPAI JADI.Kalau nak kesan bebetul maksimaa & jimat banyak perlu grab 3 pcs RM240 ya, siap boleh tahan penggunaan 6_7 bulan tau
.

Boleh oder terus ke wasap lesha:
πŸ“² 0109113162
πŸ“² 0109113162
πŸ“² 0109113162
.

Atau
Boleh folo IG πŸ‘‰ @womendesiree_setiawan dan tekan link di bio
.

#womendesiree #calitcalitcantik #skincareroutine #skincaremalaysia #mudahcantik #aliffsyukriterlajaklaris #ctdk #positive #missfazura #fattahamin #sihat #awetmuda #muzikallawaksuperstar #bazaarpaknil #goshop #astro #malaysia #ratucantik #datoserivida #jodoh #cinta #meletop #viral #viral #janaincome #jutawan #rayasakan #rayacantik #fizoomar #mawar

Stiawan, Perak, Malaysia

6

2

  • @nawalherbalbeauty.my 14 August, 2019

    😊😊😊