Sapa ada masalah susah nk ke tandas??? .
.
Sis paham sangat la perasaan orang susah nak ketandas ni... lagi lagi yang dah berjam duduk tang tu, tapi xde juga pelaburan.. πŸ˜…πŸ˜…. Kekadang dh jadi fobia sebab kita takut sakit dan luka kan... .
.
Tu belum lagi yang nak keluar skala satu ,skala dua ,skala tiga uissshh mengerikan betui.. .
.
Hari ni , sis nk cadangkan korang ambil jus laleh , jus laleh ni dari buah buahan jer. Bila minum n sngt melawaskan.

Lawas elok ja tanpa menyebabkan cirit birit atau memulas perut mcm tu... Kalau rajin amal minum secara rutin selepas dinner , usus korang pun sihat dan secara semulajadi nya dapat membantu awak turunkan berat badan sekali tau .

Xmahal pun RM39 sahaja. Sngt2 berbaloi... so nk order terus whtsapp sis ya 01115642978

Whatsapp sis tau jng whatsapp org lain.. πŸ€—πŸ€— #juslaleh #lawas #sembelit #buahbuahan
#KlubnaLaleh #medinadesire

3

0