teringat kat arwah abah..kan best kalau sy boleh buat mcm tu kat abah sy masa di hidup😥😥 terima kasih pramugara baik pada pakcik tua .. alfatiha utk arwah abah saya kamarzaman bin kamaludin
.
.
.
muliayeee kerja ni kalau buat dgn ikhlas ..sy nak kerja mcm ni boleh tak??? nmpak je glamer... sebenarya sy terlihat tanpa sengaja pakcik tua yg x brp sehat terus teringat kat arwah abah... ya allah iklasnya paramuga ni layan pakcik ni..kalau sy ditempat dia tak pasti sy boleh tak buat mcm ni..melainkan mak abah saya sendiri...suapkan makan dan layan mcm mcm abah dia sendiri.. sy x kenal pramugara ni tapi sy harap.. layanan yg sama utk penerbangan di negara kita..
.
.
#goodnight #aslegacy #datoaliffsyukri #ohabangkosmetik #abangterlajaklaris

879

12

  • @produk_x 23 April, 2019

    Nice weather today

  • @hazihafnur 2 April, 2019

    @arifah_kamilah_ baju pramugari dy cm baju kau dlu

  • @nrraaaa___ 31 March, 2019

    @nzirahh2904 trsentuh hati

  • @nrraaaa___ 31 March, 2019

    @eiza_nsb

  • @jimennasir 25 March, 2019

    Dato itu kan Pramugara Royal Brunei Airlines..sungguh mulia hatinya..semoga di rahmati Allah..Aamiin Ya Rabb @as_lagecy_datoaliffsyukri

  • @p.p.tahfizibnuabbas 25 March, 2019

    MasyaAllah

  • @as.legacymalaysiaofficial_ 25 March, 2019

    al - fatihah

  • @tiekatty_vslbeauty 25 March, 2019

    😢

  • @tiekatty_vslbeauty 25 March, 2019

    Tersentuhh tgk sampai melilir air mate sy

  • @latifahsalju 25 March, 2019

    Tersentuh hati

  • @latifahsalju 25 March, 2019

    Aamiin